Lars West Johnsen skriver:
https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/joes-valg-1.1756293
Siri Dokken
I have the great honor to announce that I’ve picked @KamalaHarris — a fearless fighter for the little guy, and one of the country’s finest public servants — as my running mate.
— Joe Biden (@JoeBiden) August 11, 2020
My cartoon in this morning’s
@thetimes
https://thetimes.co.uk/edition/comment/morten-morland-times-cartoon-august-13-2020-zk2d02pws
Morten Morland
Nasty Kamala
by Steve Sack, The Minneapolis Star-Tribune, MN
by Adam Zyglis, The Buffalo News, NY
by Joe Heller, PoliticalCartoons.com
THRILLED with Kamala Harris pick.... good going Joe!!!! WHAT A TEAM to rebuild the great country.
Presidential campaign
Democratic presidential candidate Joe Biden picks Kamala Harris as his running mate.
Paolo Calleri
https://cartoonmovement.com/cartoon/presidential-campaign-0
Killer Heels
Kamala Harris wont settle for just the U.S vice-presidency. She sees an opportunity to impose her party's far-left agenda on America and only moderate, demented Joe Biden potentially stands in the way. In the unlikely event that Biden somehow manages to win the election on the 3rd of November I would advise him to watch his political (and physical) back leading up to inauguration day, and early on in his tenure.
Et tu, Brutus?
A negative space cartoon.
Pete Krainer
https://cartoonmovement.com/cartoon/killer-heels
Maria Picassó Piquer
Ma chi è Kamala Harris?
La 55enne è stata cresciuta in California dalla madre indù, dopo il divorzio dal padre di origine giamaicana. Insieme alla sorella, è cresciuta immersa nella cultura afroamericana di Oakland e ha fatto anche molti viaggi in India.
La Harris ha trascorso quattro anni alla Howard University e poi ha conseguito la laurea in legge all'Università della California.
Dopo aver iniziato la sua carriera nell'ufficio del procuratore distrettuale della contea di Alameda, nel 2003 è diventata miglior procuratore di San Francisco. È stato un momento storico essere la prima donna e la prima persona di colore a ricoprire la carica di procuratore generale dello Stato sulla costa occidentale.
L'anno scorso la sua candidatura alla presidenza è stata accolta con entusiasmo, ma non è riuscita a rispondere a tutte le domande su questioni importanti come la sanità. Ha comunque dato prova delle sue capacità di procuratore durante i dibattiti.
La sua corsa alla presidenza è terminata a dicembre, ma ora si trova nella posizione perfetta per rappresentare coloro che sono ai margini.
Nessun commento:
Posta un commento